Článek s obrázky
Obrázky skvěle doplní obsah článku a vzbudí ve čtenářích zájem ho otevřít. První obrázek se zároveň zobrazí i v náhledu. Zajímavý úvodní obrázek vám tak pomůže zvýšit atraktivitu vašeho článku.
Víte jaká je skiutečně přidaná hodnota, kterou váš produkt/projekt zákazníkům nabízí? Proč se k vám zákazníci mají vracet? Nejlépe, proč si z vás udělají svůj love brand a sami zákazníci se stanou ambasadory značky?
S tím vám umím pomoci. A proč je to potřeba? Protože když všichni uvnitř vaší společnosti budou vědět, jaká je ve skutečnosti tato přidaná hodnota a všichni budou pracovat na tom, aby ji propsali do všeho, co firma dělá, nejen do komunikace. Tak vám zákazník uvěří. K vaší značce si vybuduje vztah a stanete se opravdovým love brandem.
Propozice není jen motto, nebo claim. Pomůžu vám nejen konkrétní přidanou hodnotu vymyslet a pojmenovat, ale zároveň vám pomohu ji realizovat ve všech činnostech vaší firmy. Reklama a komunikace je pak už jen třešnička na dortu.
Jak celý proces probíhá?
Sedneme si s vedením společnosti napříč všemi odděleními. Posbíráme všechny možné insighty z různých úhlů pohledu. A poté všechny vaše myšlenky uspořádám do přehledné matice a přijdu s návrhem konkrétní propozice. Na to pak následuje druhý workshop, kde už s konkrétními odděleními řešíme realizaci, jak danou přidanou hodnotu propíšeme nejen do produktu, služeb, chodu firmy, HR, reklamy atd...
Z mé zkušenosti celý proces trvá 2 měsíce, samozřejmě v závislosti na velikosti firmy.
Na stanovení propozice většinou následuje kontrola vizuální identity. Splňuje stávající vizuální stránka značky to, co nám říká propozice?
Váš text začíná právě zde. Klikněte a můžete začít psát. Quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut.
Ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet consectetur adipisci velit sed quia non numquam eius modi tempora incidunt ut labore et dolore magnam aliquam quaerat voluptatem ut enim ad minima veniam quis nostrum exercitationem ullam corporis suscipit.
Domluvíme se na všem. Někdy stačí malá rada stávajícímu týmu. Někdy stačí dva tři workshopy a vlastně vás jen provádím procesem a odevzdávám návrh propozice značky. Někdy se i účastním další realizace, tedy dalších workshopů jak hodnotu do značky resp. firmy a jejího fungování propsat. Někdy celou propozici odevzdám čistě na klíč.
Je na vás, a vlastně i na nás, jak mě využít.
Obrázky skvěle doplní obsah článku a vzbudí ve čtenářích zájem ho otevřít. První obrázek se zároveň zobrazí i v náhledu. Zajímavý úvodní obrázek vám tak pomůže zvýšit atraktivitu vašeho článku.
Úvodní odstavec čtenářům sděluje hlavní téma článku. Pokud jej zobrazíte i v přehledu všech článků, pomůžete čtenářům s rozhodováním, který příspěvek je pro ně zajímavý. Nezapomeňte úvodní odstavec odlišit od zbytku textu. V následujících řádcích najdete další tipy, jak články upravovat.