Reference

„Ivu znám jako velmi schopnou manažerku. V roli ředitele iDNES.cz jsem si ji vybral jako marketingovou manažerku, protože svou původní pozici v pracovním portále přerostla. Dokáže dokonale analyzovat podstatu produktu a vše, co je potřebné pro zvýraznění jeho značky. Kampaň vymyslí sama nebo úzce spolupracuje s agenturou. A výsledek? Dodá krásně zabalený a převázaný mašlí:)“

Jaroslav Kábele

ČTK, ředitel pro strategický rozvoj

„Oslovili jsme Ivu s tím, aby nám pomohla pro Slevomat navrhnout a uvést v život novou dlouhodobou brandovou komunikaci, která bude vystihovat propozici značky a zároveň vizi firmy. Claim "Cesta k zážitkům" a s tím spojená brandová komunikace provází Slevomat již pátým rokem. Z toho je zřejmé, že se to Ivě opravdu podařilo.“

Marie Havlíčková

Slevomat, CEO

"Ivča je profesionálka na svém místě! Spolupracovali jsme na překopání brandové propozice a positioningu. Zkušeností má na rozdávání, je racionální a stále empatická. Pokud potřebujete pomoci s uchopením značky, určitě jste na správné adrese."

Jakub Mandát

Ušetřeno.cz, CEO

„Ivu jsem poznal při práci ve Slevomatu. Nejen že o brandu ví úplně vše, a rychle se dostane k cíli. Zároveň je skvělým team leaderem, výborně pracuji s lidmi a všechny dokáže pro práci nadchnout. Celý tým rád vzpomíná na legendární party u Ivy na terase.“

Radek Hudák

ShopTet, CMO

„Ivu jsem potkal ještě jako šéfredaktor iDNES.cz, velice rychle se rozkoukala v tak rychlém prostředí jako je denní zpravodajství. Pochopila potřeby nejen ze strany redakce, ale zároveň má i businessový přesah a všechny kampaně hodnotí z hlediska obchodního přínosu. Je opravdu všestranný markeťák a navíc velice usměvavá kolegyně.“

Michal Hanák

MAFRA, předseda představenstva

„S Ivou spolupracuji už delší dobu. Primárně nám pomáhala s výzkumem zákazníků značky Grohe. A bez jejích znalostí bychom vlastně netušili, jak se zeptat, aby nám data dála návod. Iva nás celým procesem nejen provedla, ale zároveň nám pomohla i s aplikací zjištěných dat do realizace kampní a komunikace. Je to profík na správném místě.“

Václav Kužílek

GROHE, Marketing manager