iva janouskova
KAŽDÁ ZNAČKA MÁ SVOU HODNOTU,
MÁ LI CO NABÍDNOUT
Jakou přidanou hodnotu nabízí vaše značka zákazníkům? Proč by si právě vaši značku měli oblíbit a proč by se k vám měli vracet?
Většina značek na trhu tuší. Zakladatelé vědí, ale nemají čas tuto hodnotu pojmenovat a už vůbec ne ji vědomě a cíleně propsat do firmy, lidí a komunikace. A proto jsem tu já. Dovolte mi vás procesem pojmenování propozice značky a její realizací provést.
Brand propozice
POTŘEBUJI MÍT BRAND PROPOZICI DEFINOVANOU?
Otázka není zda potřebujete, ale proč. V dnešní velké konkurenci, kdy na průměrného evropana útočí až 3000 reklamních sdělení denně, potřebujete, aby vaše značka měla jasnou vizi a propozici. Díky brand propozici propsané do všeho co děláte, si k vám zákazníci vytvoří vztah. Budou se k vám vracet, rádi vracet a navíc s sebou příště vezmou i své známé a rodinu.
Vizuální identita
Většina firem při svém vzniku neřeší propozici značky a pak každodenní agenda zahltí marketingový tým a vedení firmy a najednou je firma na trhu několik let. Celý marketingový tým je orientovaný výkonem, kde se prostor neustále zdražuje a konkurence roste. V tu chvíli začínají přemýšlet, kde zapomněli na brand? Proč neustále kupují ty samé zákazníky dokola a dokola?
Se správně vydefinovanou propozici, která nezůstane jen na papíře, ale propíše se do všeho co děláte a jak komunikujete, si k vám zákazníci postupně vytváří vztah. Začne se vracet na přímo a také vás doporučovat.
A kde je moje role? Ráda vás procesem tvorby brand propozice provedu. Vy sami nejlépe víte a znáte, jen vám chybí mentor a noty. Většinou pomáhám již zavedeným značkám, které si po čase uvědomí, že na brand úplně zapomněli.
Brand propozice značky by se automaticky měla propsat do toho, jak značka vypadá. Ráda se vydávám cestou evoluce, a vycházím ze stávajících již zavedených prvků, které přizpůsobuji cílové skupině a dané vydefinované přidané hodnotě.
Vizuální identita značky je základem dlouhodobé a úspěšné komunikace.
S ČÍM VÁM MOHU POMOCI
PORTFOLIO
Jobs.cz
New brand identity
Slevomat
New brand identity
Ušetřeno.cz
New brand identity
Carollinum
All marketing activities
KOTVA Department store
New brand identity
ASTRATEX
Communication strategy
Dogpark
My own project - dog hotel
GROHE
Market research
iDNES.cz
Marketing communication
JAK SE SE MNOU MUŽETE SPOJIT?
Pište nebo volejte, ráda vás uvidím a uslyším.
email: ivamelagova@gmail.com
tel.: 776552429
LinkedIn: www.linkedin.com/in/iva-janoušková